Koronavirus

PROHLÁŠENÍ:                                      koronavirus

Vážení zákazníci,

v této komplikované době zdravotních potíží a vyhlášeného nouzového stavu v České republice bychom vás rádi informovali, že náš e-shop funguje standardně a zatím naštěstí bez problémů.

Většinu zboží máme na skladě k okamžitému dodání, chybějící položky jsou objednané. V naší firmě nemáme žádný výskyt koronaviru a chováme se maximálně zodpovědně, abychom předešli případné nákaze. K běžné práci nám přibylo sledování aktuálního stavu a vládních nařízení, které mají vliv na některé drobnosti týkající se plateb a dopravy zboží, viz detaily níže. A jako všem občanům naší země nám také pribyly každodenní starosti navíc, např. o denní vzdělávání děti, které nyní nejsou ve škole. Na expedici zboží vám zákazníkům to nemá vliv, ale např. některé novinky, které máme na skladě, proto začneme nabízet až trochu se zpožděním.

Situaci v zemi průběžně sledujeme a o případných změnách Vás zde budeme informovat. Děkujeme za pochopení a vaši případnou vstřícnost k nezbytným opatřením. Tým HD Smart Shop

Poškozuje nás aktuálně i oblíbený vyhledavač Google, který o nás šíří lež, že jsme dočasně uzavřeni. Nejsme a nikdy jsme zatím nebyli. Takže pokud na naši žádost nepravdivou informaci Google nezmění nebo bude se změnou otálet svým liknavým přístupem, věřte, že "Dočasně uzavřeni nejsme", zatím viz obrázek:

 HDS_Google

 

AKTUÁLNÍ ZMĚNY:

1. Zásilkovna a dobírky:
 

Od 16.1.2020 není možné platit ve výdejnách Zásilkovny dobírku hotově! Firma tímto chce minimalizovat dobu kontaktu pracovníků výdejen se zákazníky, proto bude přijímat platby dobírky jen platební kartou. Podmínkou je, že e-shop tuto možnost povolí a že příslušná výdejna je vybavena pro platby kartami. My jsme tedy Zásilkovně nově povolili platby kartou a v našem e-shopu pro tento způsob platby zavedli novou položku "Kartou při převzetí zásilky". Když zákazník zaplatí ve výdejně kartou, tak nám Zásilkovna naúčtuje za transakci nemalý poplatek odvíjející se od výše zaplacené částky, my jsme se rozhodli jen pro symbolicku desetikorunu přidanou k předchozí dobírové částce 30 Kč, tedy se v tomto případě jedná o doběrečné 40,- Kč. Zkontrolujte si, že vaše výdejna akceptuje platby kartou, nedá se to programově v e-shopu sledovat a případnou nevhodnou volbu v nákupním košíku znemožnit.

18.3.2020 doplňujeme info: Dále je zde novinka pro výdejny bez platebního terminálu, pokud Vám tam dojde zásilka na dobírku, dostanete od Zásilkovny SMS s odkazem na platební bránu, kde můžete platbu kartou provést on-line. Poté si takto zaplacenou zásilku budete moci vyzvednout.

 
2. Zásilkovna:
  Některé výdejny byly po určitou dobu zavřené. Situace se zlepšuje a většina jich opět funguje. Pokud je již výdejna plánovaně zavřená, nepůjde Vám v e-shopu vybrat a budou vám nabídnuté některé další v okolí. Pokud má ovšem výdejna plánovanou dovolenou až za několik dní, může jít ještě vybrat, ale nemusí do ní do té doby zásilka dorazit. V takovém výjimečném případě bude potřeba se Zásilkovnou podle sledovacího čísla zásilky vykomunikovat alternativu převzetí zboží.
 
3. Česká pošta:
  doručování na adresu ("Balík do ruky") funguje beze změny. Většina poboček ČP je v současné době otevřená, jen se zkrácenou otevírací dobou. Pokud vás doručovatel na uvedené dodací adrese nezastihne, uloží zásilku na nejbližší příslušné poště a vy se můžete rozhodnout, jestli se na poštu vypravíte osobně nebo jestli si domluvíte náhradní termín doručení na vaši adresu. Nově jsme začali nabízet i doručení službou "Balík na poštu". České poště je možné platit dobírku hotovostně. Chystáte-li se na poštu, věnujte pozornost otevírací době. 
 
4. DPD:
 

doručování na adresu funguje téměř všude beze změny s výjimkou následujících obcí v karanténě (stav 30.3.2020):

... aktuálně (polovina dubna 2020) již není žádná obec v karanténě, doručování by tedy mělo probíhat do všech částí ČR i SR bez problémů ...

Pokud jste z těchto obcí, pravděpodobně o omezení víte. Dále DPD zrušilo možnost vyzvedávání zásilek ve všech svých depech a v některých místech "Pickup", my ovšem nabízíme jen doručení kurýrem na adresu, kde zatím jiné omezení není.

 
5. DPD a dobírka:
  od 16.3.2020 je možné platit kurýrovi DPD dobírku pouze bezhotovostně platební kartou.
 
6. InTime:
 

od 20.4.2020 již není možné službou InTime naše zboží zasílat. Předpokládáme, že vám to nevadí tuto službu naši zákazníci vůbec nevyužívali.

doručování na adresu funguje beze změny. Nově zavádí tzv. bezkontaktní doručování, kdy kurýr po dohodě se zákazníkem zanechá zásilku na určeném místě a pořídí fotografii jako důkaz o předání. Dále InTime 17.3.2020 žádá o snížení počtu zásilek na dobírku a preferenci plateb předem, jinak vypne možnost dobírek. Vycházíme mu vstříc a dobírky přes InTime v našem e-shopu vypínáme.

 

Stránka 1 z 1 - 1 položek celkem