Zboží označené "Skladem" máme opravdu fyzicky tady u nás. Žádné "u dodavatele", "za 14 dnů" a jiné nekalé praktiky u nás nenajdete.

FAQ k Alzaboxu

Nejčastěji kladené dotazy

Své zásilky můžete vyzvedávat vždy do půlnoci následujícího dne od doručení zásilky. O procesu doručení budete pravidelně informováni pomocí SMS, e-mailu a/nebo naší aplikace Zásilkovna. Šest hodin před uplynutím úložní doby obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí, poté bude zásilka vrácena odesílateli. Prosíme, abyste zásilky vyzvedávali co možná nejdříve a uvolnili tak schránky pro další zájemce.

Jakmile kurýr doručí zásilku do AlzaBoxu, obdržíte SMS a/nebo notifikaci v aplikaci Zásilkovna, ve které naleznete autorizační kód. Tento kód naklikáte na displeji umístěném na AlzaBoxu. Po zadání kódu se otevřou dveře schránky, v níž se nachází vaše zásilka.

Po uplynutí úložní doby bude zásilka vrácena zpět odesílateli. 

Zásilky na dobírku do AlzaBoxu poslat lze, ale je třeba částku uhradit předem. Platba dobírky probíhá pouze bezkontaktně, a to buď pomocí aplikace Zásilkovna, anebo přes platební bránu. Odkaz na platební bránu obdržíte v informačním e-mailu a/nebo SMS.

Upozorňujeme, že platba v hotovosti ani platba kartou v AlzaBoxu není možná.

 

Ano, všechny AlzaBoxy jsou neustále střeženy kamerovým systémem a jsou vybaveny alarmem.

Samozřejmě, pohyb zásilky můžete sledovat v naší aplikaci Zásilkovna nebo na webu. O procesu doručování vás budeme také pravidelně informovat pomocí SMS / e-mailu / aplikace, abyste věděli, kdy zásilku očekávat.

Ujišťujeme vás, že společnost Alza nezíská žádné osobní údaje zákazníků. Jediné informace, které od nás obdrží, jsou rozměry daných zásilek a trasovací čísla.

 

Tento text FAQ byl převzat z www.zasilkovna.cz