FAQ k Z-BOXu
Nejčastěji kladené dotazy
Své zásilky můžete vyzvednout do 3 dnů od doručení do Z-Boxu. 24 hodin před uplynutím úložní doby obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí, poté bude zásilka vrácena odesílateli. Prosíme, abyste zásilky vyzvedávali co možná nejdříve a uvolnili tak schránky pro další zájemce.
Jakmile náš řidič doručí Vaši zásilku do Z-BOXu, obdržíte od nás informační e-mail a SMS zprávu. V této chvíli můžete zásilku vyzvednout.
Co k vyzvednutí zásilky potřebujete?
• mobilní aplikaci Zásilkovna
• zapnutý Bluetooth a polohové služby (GPS)
• uhrazenou dobírku předem
Jakmile budete u Z-BOXu, zapněte mobilní aplikaci Zásilkovma, která se automaticky spáruje se Z-BOXem pomocí Bluetooth a sama Vás navede. Pak už jen stačí jedno kliknutí a Z-BOX otevře příslušnou schránku s Vaší zásilkou.
Přesný postup můžete shlédnout na tomto videu: https://www.youtube.com/watch?v=gGM4kaAPxNM
Po uplynutí úložní doby bude zásilka vrácena zpět odesílateli.
Zásilky na dobírku do Z-BOXu poslat lze, ale je třeba částku uhradit předem. Platba dobírky probíhá pouze bezkontaktně, a to buď pomocí aplikace Zásilkovna, anebo přes platební bránu. Odkaz na platební bránu obdržíte v informačním e-mailu a/nebo SMS.
Upozorňujeme, že platba v hotovosti ani platba kartou v Z-BOXu není možná.
Vaše schránka se otevře pouze ve Vaší přítomnosti a v případě vyzvednutí zásilky. Z-BOX používá pro komunikaci bezpečné šifrování, které umí číst pouze naše mobilní aplikace. Vaše data a zásilky jsou tedy v bezpečí.
Samozřejmě, pohyb zásilky můžete sledovat v naší mobilní aplikaci nebo na webu. V informačním mailu vás budeme dopředu informovat o doručování zásilky do Z-BOXu, takže orientační čas doručování budete vědět předem.
V košíku e-shopu v kroku "Platba a doprava" zvolte "Zásilkovna - výdejní místo" a kliknutím na "Zvolte pobočku k doručení" otevřete dialog pro výběr, pokud zapíšete "Z-BOX", omezíte výběr všech výdejen pouze na Z-BOXy, pak už stačí jen vybrat ten Váš.
Větší část tohoto textu FAQ byla převzata z www.zasilkovna.cz